Full Back Workout (In just 23 MINUTES!!) | Tổng hợp những khách sạn nổi tiếng nhất

Có phải bạn đang muốn xem những khách sạn nổi tiếng phải không? Có phải bạn đang tìm chủ đề athlean x hotel workout phải không? Nếu đúng như vậy thì mời bạn xem những thông tin về chủ đề này tại đây nhé.

Full Back Workout (In just 23 MINUTES!!) | Trang chuyên cung cấp thông tin khách sạn tốt nhất hiện nay.

XEM VIDEO CHI TIẾT BÊN DƯỚI

.

Hình ảnh liên quan đến chủ đề athlean x hotel workout.

Full Back Workout (In just 23 MINUTES!!)

>> Ngoài xem bài viết về chủ đề Full Back Workout (In just 23 MINUTES!!) này bạn có thể xem thêm nhiều bài viết khác tại đây: https://halongpearl.vn/danh-sach-khach-san.

Nói lời tạm biệt với các bài tập 60-90 phút mãi mãi (và xây dựng cơ bắp nhanh hơn nhiều!) Nếu bạn muốn có một tấm lưng dày và rộng, bạn phải tập luyện chăm chỉ … mà chúng tôi biết. Tuy nhiên, nó có nghĩa là chúng ta phải đào tạo hàng giờ? Không có gì. Trong video này, tôi cho bạn thấy rằng bạn có thể tập luyện lưng và sau cực kỳ hiệu quả trong vòng chưa đầy 25 phút! Tất cả phụ thuộc vào cường độ tập luyện của bạn. Tôi nói mọi lúc, bạn có thể tập luyện lâu dài hoặc bạn có thể tập luyện chăm chỉ nhưng bạn không thể làm cả hai. Bài tập lưng hoàn chỉnh này hướng dẫn bạn biến 4 bài tập lưng cổ điển thành một bài tập giúp bạn tăng thêm chiều rộng cho lưng và độ dày cho cơ thể hình thoi. Để phát triển toàn diện cơ lưng bạn phải kết hợp cả bài tập chèo ngang và bài tập kéo dọc. Bài tập này cho bạn thấy các bài tập kéo lên và kéo xuống trung tính (cả hai bài tập kéo lưng theo chiều dọc). Hàng tạ một cánh tay và hàng tạ được bao gồm như động tác chèo ngang. Quá trình tập luyện toàn diện như sau: – Đẩy tạ thành Bài kéo tạ thể hình – Thất bại 3 hiệp (tập thả lỏng) – Dải xà đơn – Thất bại 3 hiệp (10-12 RM) – Kéo co tay trung tính – Thất bại 3-4 hiệp (6 -10RM) – One Arm DB Rows – 3 set mỗi cánh Bài tập lưng ban đầu được gửi đến (khiến tôi quay phim phản ứng tập luyện này) bao gồm một bài tập lưng bổ sung … hàng ghế. Do sự dư thừa của động tác này cũng như khối lượng quá lớn đã có (5-6 hiệp cho mỗi bài tập ở trên), tôi đã loại bỏ các hàng khỏi bài tập. Bất kể … ngay cả khi tôi đã thực hiện chúng, tôi vẫn sẽ hoàn thành toàn bộ bài tập lưng này trong vòng chưa đầy 40 phút. Tôi chỉ mất 23 phút để hoàn thành bài tập lưng này. Và đó là điểm chính. Bạn có thể tập luyện lâu dài hoặc chăm chỉ, nhưng bạn không thể làm cả hai. Bài tập lưng này ngắn nhưng bùng nổ. Nó tính theo thời lượng tập luyện cho cường độ tập luyện. Khi bạn làm điều này, bạn sẽ thấy kết quả nhanh hơn trong thời gian ngắn hơn. Lưng của bạn sẽ rộng hơn. Phần lưng giữa của bạn sẽ dày hơn và lớp mỡ của bạn sẽ bùng phát. Để có một chương trình tập luyện hoàn chỉnh sẽ mang lại cho bạn nhiều hơn chỉ là một tấm lưng dày, rộng thì hãy đến và tham gia chương trình đào tạo ATHLEAN-X của bạn. Bài tập hoàn chỉnh này sẽ chỉ cung cấp kích thích cơ bắp của bạn cần để phát triển mà không khiến bạn phải tập luyện quá sức. Để có các bài tập đầy đủ hơn cho lưng, ngực, vai, chân và hơn thế nữa (cũng như các video về dinh dưỡng và bổ sung), hãy đăng ký với chúng tôi tại đây trên youtube bằng cách truy cập..

Vậy là bạn đã xem xong bài viết chủ đề athlean x hotel workout rồi nhé. Ngoài xem bài viết chủ đề athlean x hotel workout thì bạn có thể xem thêm nhiều thông tin liên quan đến khách sạn, bất động sản, ẩm thực, địa điểm du lịch, văn hoá xã hội tại đây nhé: https://halongpearl.vn.

Tag liên quan athlean x hotel workout.

back workout,back work out,back workouts,lat workout,lat workouts,full back workout,wide back workout,back exercise,back exercises,lat exercises,wide back exercises,thick back workout,full workout,full video workout,wider back,v taper back,v shape back,one arm row,lat pulldowns,pullups,weighted pullups,athlean-x,athlean x,athleanx,jeff cavaliere.

Mong rằng những thông tin này mang lại giá trị cho bạn. Cảm ơn các bạn đã theo dõi thông tin mà Halongpearl.vn cung cấp.

47 thoughts on “Full Back Workout (In just 23 MINUTES!!) | Tổng hợp những khách sạn nổi tiếng nhất

  1. S A says:

    Bro I have been there at 27.16 except someone is usually near me 🙁 Keep up the good work always great help.

  2. Angelyn Culcul says:

    I was taking fat loss pills and almost seriously harmed my health. Now I realise that diet is not pills and teas, but structured plan full of nutritionally rich foods. Visit Agoge Diet and get a real diet, stop taking fuc*ing pills.

  3. J. M. C. says:

    i agree, if my workout goes that long, I consciously work to up the intensity because even though I may be sweating, I'm not working hard enough.

  4. Corey Pattison says:

    This just goes to show how great you are, Jeff. No one's going to watch another channel for 30 minutes for back tips. You're by far the smartest exercise dude on YouTube.

  5. Andy Incognito says:

    I would suggest to make this one of the first videos in Xero / AX-1 to show what ‘to failure' means.

  6. Andrea Balducci says:

    I love to train to failure. My problem is that I fully recover very slowly and I can't workout effectively in the long run if I always work to failure..

  7. Стас Павловский says:

    Jeff, you did those pullups with 1 minute rests. But how about blood pumping? Doesn't it make sets worse? Because you can't reach "real" failure. Or I don't understand it right?

  8. Tyler Floyd says:

    6 years later… this workout still sucks and by sucks.. I mean it works. It works too good and it hurts but it’s a good hurt

  9. Micheál Gallagher says:

    I've been the idiot at the gym spending more than an hour on every workout for years, no more! Intensity is the only way to go

  10. Chaos merk says:

    curious are you still standing behind this vid? besides you look so young but that mustache is soooo wrong.

  11. The Nigel Douglas says:

    This man really cares so much about his work and helping others reach their goals

  12. EC_0065_Mohd Yunus says:

    Please make a video on seated on ground overhead side cable rows… From on hand…

  13. TotalNormalMusic says:

    Those are surprisingly shitty pullups. No full range of motion at the bottom, bar doesn't even come close to the chest at the top. I'm surprised seeing him do bro 1/2 pullups, I guess he was young and didn't know better 🙂

  14. Jonathan Stavely says:

    Hi Jeff, My name is Jon, I really enjoy your videos, You are an inspiration for my workouts, I can't thank you enough for all of your help! I was wondering, If I took these same principles for a bicep and tricep workout with this sequence, if you thought this would work: biceps: incline dumbbell curls 3 sets to failure, hammer curls 3 sets to failure, wide grip easy bar curls 3 sets to failure, and dumbbell bicep curls for the short head 3 sets to failure. triceps: tricep rope pulldowns 3 sets to failure, tricep overhead rope extensions 3 sets to failure, dumbbell lying tricep presses 3 sets to failure, and tricep barbell close grip bench presses 3 sets to failure. Thank you again for all that you do for everybody!

  15. cleiton da silva da silva da silva da silva says:

    people are able to spend the whole day doing reps because they dont put max effort on it, i was doing the same and now i see the difference, max effort and control……numbers are nice to take notes but not to dictate quality thx Jeff, i can see how jessi could have done a major impact in the quality of the filming if u had him earlier on 😀 so nice what u guys have there!

  16. Ayman Ali says:

    I Wish if you add Arabic subtitles,I understand English but not the modern English and some other words

  17. M W says:

    This is awesome, as always!

    Does anyone else hear the music from an early nintendo video game? lol

    love your work Athlean X!

  18. Lenny Kazlauskas says:

    "Don't become numbers conscious, become effort conscious". This has become the guiding principle for me at the gym. Thanks, Jeff!

  19. J W says:

    I'm so glade you made this video!! I wish they would make it a federal law that you cant workout in a public gym until you watch this video, lol!!! Amazing, thank you!!!

    Oh and by the way… you may already know this (but you can't afford to be so blunt about it, lol…) but there is a huge amount of people who do exactly what your so shocked about, especially the meat heads (as I like to call them) lol…there huge, professional/great looking body builders (like you) who are always in the gym everyday for half the freak'n day! you never see them sweat and they can't lift more than 20lbs on anything!! but yet they do millions of reps (with very little weight and even less intensity) and as I'm sure you know…. no rest/off days either!! Mainly because there pumping so many dang steroids that they don't need too! And if you cant tell by now…. they drive me nuts! lol…. mostly because when there not having a love affair with the mirror… .they just get in the way, slow you down and or stair at you, the entire time!!?? making the workout really uncomfortable!!

    So long story short….if your reading this and your "that guy" this is proof!… its not cool…weirdo!! just stop it right now!!! lol… take your 40 year old virgin butt home (after an hour of the gym!) buy a dog, take up knitting or better yet, enroll in some free online classes on how not to be so socially awkward in life!!…And most importantly, remember its important in life to not stair a whole through people all day!!! And rather you listen to that advice or not!?…. At least remember its ok to smile and blink once in a while too…looser!!!

  20. Christodoulos Vletsas says:

    There are a lot of athletes that are beginners and you are sowing exercises that can’t be done by them. We need someone to guide us in a gym .
    Cause your colleague if they see someone new they just care to take your money for a 20 minutes practice………….. so we need you to take us by the hand……

  21. VALUED 1 says:

    To avoid hernias…Shouldn't you be straddling the bench (as you taught us in a later video) for the one arm row?

Comments are closed.