Nội dung bài viết
Hà Sam Làm Đầu Lân Bằng Giấy Và Múa Lân Trung Thu Cực Đẹp
นอกจากการดูบทความนี้แล้ว คุณยังสามารถดูข้อมูลที่เป็นประโยชน์อื่นๆ อีกมากมายที่เราให้ไว้ที่นี่: ดูความรู้เพิ่มเติมที่นี่
Chào các bạn
Sắp đến Trung Thu rồi, nhưng năm nay không đi ra ngoài đường rước đèn trung thu được nên Hà Sam cùng các bạn của mình đã làm một đầu Lân bằng giấy bìa để múa. Các bạn cùng xem Hà Sam làm nhé.
Tất cả nội dung trên kênh là giả tưởng và phục vụ mục đích nghệ thuật, mọi góp ý về an toàn nội dung xin gửi về [email protected]
All scenes are fictional and for art purpose only. Any concerns about content safety kindly send to Mail : [email protected]
★ Fanpage: https://www.facebook.com/hasammedia
★ ID TikTok : HASAM888
❤️ Hãy LIKE, SHARE, COMMENT và SUBSCRIBE để ủng hộ kênh của HÀ SAM nhé!
❤️ Hãy bình luận và góp ý cho kênh vào hộp COMMENT phía dưới nhé!
Hãy đăng ký kênh để không bỏ lỡ bất kỹ video mới nào của HÀ SAM Miễn Phí tại đây: https://goo.gl/1g3vPQ
Cảm ơn các bạn đã xem video !
Bộ lọc nhà tắm 3M HSF-IS
Bộ lọc nhà tắm 3M HSFIS cung cấp cho bạn nguồn nước sạch và làn da khỏe mạnh.
Nó lọc sạch cả những hạt rỉ sét nhỏ nhất trong nước, nước tắm sạch và an toàn. Bộ lọc vẫn cung cấp áp lực nước mạnh ra vòi hoa sen và có lưu lượng nước lớn.
Bộ lọc nhà tắm 3M HSFIS lọc không chỉ tạp chất, rỉ sét mà còn cả clo dư có thể gây hại cho da để cung cấp nước tắm sạch và an toàn.
Bộ lọc phòng tắm 3M đã vượt qua các thử nghiệm về các chất độc hại khác nhau bằng các thiết bị thí nghiệm chuyên nghiệp để mang đến cho khách hàng sự tin tưởng và lựa chọn lành mạnh. Chúng tôi luôn cung cấp các sản phẩm an toàn và đáng tin cậy.
Kiểm tra các tiêu chí thử nghiệm tách rửa và công nghệ lọc được các tổ chức thử nghiệm xác nhận: 35 chất trong đó có kim loại nặng do đường ống mục nát không được phát hiện.
Lõi Lọc nên được thay thế sau mỗi 2 đến 4 tháng, nhưng có thể có sự khác biệt tùy thuộc vào tình trạng nguồn nước.
Máy Lọc Nước 3m
Đại lý chính hãng 3M tại Việt Nam
Hotline: 0932686516
Website:https://locnuoc3m.vn/
Fanpage: https://www.facebook.com/locnuoc3m.vn/
#hSF
hsf op
Description
HA-HSF, Kamov Ka-26 – Parachute dropping
/UNIQUE VIDEO ALERT/
Guided by a sudden idea, a fun day had been organized by skydivers, therefore HSF was equipped with a renewed passenger cabin.
0:30 check in
0:55 engine start
1:40 takeoff
2:07 climbing to dropping level external view
3:00 lovely MRB flapping
3:25 dropping
4:06 short cut from the passenger cabin
4:50 approach / landing
6:25 9 cylinder symphony
This helicopter was produced in 1976 in Kumertau (Russia) as the eighth airframe of the fiftyfifth batch. She started her career in the fleet of Aeroflot as CCCP19668. Later she become UR19668 and was used for pipeline control in the Kiev region under SpecAvia titles. She stood derelight for some years in KievBorodyanka airfield, then in 2011 Urbán Ltd. bought and brought her to Hungary. She got the current registration nr. and started to operate as a crop duster helicopter with HAMMD and HAMRN. Due to her recently overhauled engines and her brand new paintwork she is in quite good technical and external conditions.
Kamov Ka26 is a multipurpose, light helicopter, invented by N.I. Kamov in the middle of the 1960s. First flight of this type was in August 18, 1965, she was mainly used for training flights, agricultural tasks, passenger transport, cargo transport, pipe inspection and also for traffic controll by the State Automobile Inspectorate (GAI). This type has two Vedeneyev M14V26 petrol powered, four stroke radial engines with 9 cyl. and 325 hp each. Due to the relatively low airspeed of the helicopter, to maintain the proper cylinder head and oil temperatures the engines were produced with an iron fan, which makes the unique siren sound, and it is often believed that Ka26 is driven by gas turbines. Thanks to the coaxial main rotor system this type is extremely benign, the vast majority of pilots loves and loved it to fly.
Agricultural versions had pressurized cockpit, where the pressure was made by that \”nose\” on the front of the canopy, which is called separator. This thing pumped outside air through a carbon filter into the pilots cabin providing clean air.
___________________________________________________________________________________________
Egy hirtelen ötlettől vezérelve, ejtőernyősök által \”funday\” került megszervezésre, ezért a HSF utaskabint kapott.
Ez a helikopter 1976ban készült Kumertauban (Oroszország) az 55. sorozat 8. darabjaként. Az Aeroflot kötelékében kezdett repülni CCCP19668as lajstromjellel. Később, mint UR19668 repült vezetékellenőrzési feladatkörben a kievi régióban, a SpecAvia cég tulajdonában. A helikoptert KievBorodyanka repülőterén leállították, majd pár év tétlenkedés után 2011ben az Urbán Kft. megvásárolta és Magyarországra hozta. Miután megkapta jelenlegi lajstromjelét mezőgazdasági helikopterként kezdett dolgozni a HAMMD és a HAMRN jelzésű Ka26os helikopterek mellett. A nemrég nagyjavított motorjai és vadonatúj festése miatt meglehetősen jó technikai és külső állapotnak örvend.
A Kamov Ka26os egy többcélú, könnyű helikopter, N.I. Kamov által került kifejlesztésre az 1960as évek közepén. Első repülése 1965.augusztus.18.án történt, alapvetően mezőgazdasági, személy és teherszállítási, vezetékellenőrzési feladatkörökre használták, de alkalmazta forgalomellenőrzésre az orosz közlekedésrendészet (GAI) is. A típus kettő Vegyenejev M14V26 benzinüzemű, négyütemű, 9 hengeres, egyenként 325 lóerő leadására képes csillagmotorral lett felszerelve. A helikopter viszonylag alacsony sebessége miatt, a megfelelő hengerfej és olajhőmérsékletek fenntartásának érdekében a motorok öntöttvas ventillátorral készültek, ennek köszönhetik egyedi, \”sikító\” hangjukat, ami miatt gyakran hiszik, hogy a Ka26ost gáztubinák hajtják. A koaxiális elrendezés miatt ez a típus rendkívül jóindulatú, a pilóták döntő többsége szereti és szerette repülni.
A mezőgazdasági változatok túlnyomásos kabinnal készültek, amit a helikopter elején található \”nózival\”, az úgynevezett szeparátorral oldottak meg. A szeparátor a külső levegőt egy speciális szénszűrőn keresztül pumpálta a kabinba, ezzel biztosítva tiszta levegőt a pilótának.
___________________________________________________________________________________________
Cameras:
Canon Legria HFG26 + RODE Stereo VideoMic Pro Rycote
GoPro HERO7 Black
GoPro HERO9
นอกจากการดูหัวข้อนี้แล้ว คุณยังสามารถเข้าถึงบทวิจารณ์ดีๆ อื่นๆ อีกมากมายได้ที่นี่: ดูบทความเพิ่มเติมในหมวดหมู่Tips